Zasady zwracania produktów kupionych on-line w sklepie internetowym kickscenter.pl
Konsument, który zawarł umowę, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Znaczy to tyle, że będąc konsumentem przysługuje Ci prawo do namysłu, umożliwiające zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Takie samo prawo przysługuje Przedsiębiorcom na prawach konsumenta.
Żeby efektywnie odstąpić od umowy:
1. złóż nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz przesłać je nam drogą mailową na adres: kontakt.kickscenter@gmail.com
Zwrócimy Ci niezwłocznie środki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku kiedy zdecydujesz się korzystać z produktu, który chcesz zwrócić odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Pamiętaj, ze możesz użyć produktu tylko by sprawdzić jego cechy i funkcje.
14 dni na odstąpienie od umowy liczymy:
– dla umowy, która dotyczy rzeczy – od momentu kiedy otrzymasz zamówione produkty, czyli od momentu kiedy Ty lub osoba trzecia, upoważniona przez Ciebie, wejdziecie w posiadanie zamówienia
– dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy
Pamiętaj, że od reguły odstąpienia od umowy istnieją wyjątki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi (lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) w przypadku gdy:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- przedmiot świadczenia nie uległ uszkodzeniu mechanicznemu ze strony konsumenta
- zawarł umowę o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy